February 04, 2014

Katie & Nadine in 2014: Week 5

Day 29
Beautiful Morning with my Boy! 

Ein wunderschoener Morgen mit Zuma!


Day 30
My countdown tracker on my computer: We're officially in double digits...99 days until we meet our little one! Eeks! 

Mein Countdown auf meinem Computer: Nur noch 99 Tage bis wir unseren kleinen Mann kennenlernen! Wow! 


Day 31
Katie hung the mobile I made in the nursery! Our nursery "Theme" is Woodland...I can't wait to show you the rest of the room...I love it so much!

Katie hat das Mobile, was ich gebastelt habe, in unser Kinderzimmer gehangen. Das "Thema" des Zimmers ist Wald...ich kann es kaum erwarten euch den Rest des Zimmers zu zeigen...ich liebe es!


Day 32
Katie and I went Shopping for Antiques after our Hospital Tour, we found a beautiful old bench that is now in our entry way!

Katie und ich sind nach unserer Krankenhaus Tour fuer Antiquitaeten shoppen gegangen, wir haben eine schoene Bank fuer unseren Eingangsbereich gefunden!


Day 33
Assembling an Entertainment Center for the Living Room...we gave up after about six hours, I can already tell that this will be a loooong project.

Wir haben angefangen, unseren Fernsehschrank zusammen zu bauen...und haben nach ca. sechs Stunden aufgegeben, ich kann jetzt schon sehen, dass es ewig dauern wird, bis wir fertig sind. 


Day 34
26 weeks (and 4 days) pregnant!

26 Wochen (und 4 Tage) schwanger! 

Day 35
Another Etsy Order = More Crafting! 

Eine weitere Bestellung von Etsy = Bastelabend!
post signature

1 comment:

I love comments from readers! Leave me a note to let me know you were here!