April 23, 2014

Katie & Nadine in 2014: Week 16

Day 106
Taking selfies while waiting for the doctor

Wir haben Fotos gemacht, waehrend wir auf den Arzt warteten.

Day 107
There's a carseat in my car... surreal! I can't believe there will be a baby in it in just a few short weeks! Katie did a ton of research to find the safest car seat on the market, she'll be an awesome mom!

Ich habe einen Kindersitz in meinem Auto... unglaublich! Ich kann gar nicht glauben, dass wir in ein paar Wochen ein Baby darin haben werden! Katie hat ewig nach dem sichersten Autositz, den es gibt, gesucht, sie wird eine grossartige Mutter werden!

Day 108
Still craving smoothies!

Ich liebe immer noch Smoothies!

Day 109
"Women who rock" exhibit in the Musical Instrument Museum with my au pairs.

"Women who rock" Ausstellung im Musik Instrument Museum mit meinen Au Pairs.

Day 110
Easter Dinner with the family and Katie's two "special" brothers who are unable to take normal pictures. 

Osteressen mit der Familie und Katie's "besonderen" Bruedern, die nicht in der Lage sind, normale Fotos zu machen. 

Day 111
Katie's sister got her toes ready for her nephew to arrive! 

Katie's Schwester hat ihre Naegel passend fuer ihren Neffen lackiert.


Day 112
37 weeks (and 4 days) pregnant!

37 Wochen (und 4 Tage) schwanger!
post signature

1 comment:

  1. I like Katie's new hair colour, it suits her well.
    You definitely look pregnant ;)

    ReplyDelete

I love comments from readers! Leave me a note to let me know you were here!