July 06, 2011

Dust Storm!

We had a crazy dust storm here in Phoenix last night. Let me just say, I love storms and I love monsoon season.
After we saw the severe weather warnings on TV, we rushed outside to watch it. While I used to hate rain when I lived in Germany (probably because there was nothing but rain), I love it here. The smell of rain, the sound, and if it's combined with thunder, it's almost as soothing as the beach to me. There is nothing better than falling asleep to a thunderstorm.

Take a look!

Gestern abend hatten wir einen verrückten Sandsturm hier in Phoenix. Ich liebe Stürme und ich liebe die Monsunzeit.

Nachdem wir die Unwetterwarnungen im Fernsehen sahen, eilten wir nach draußen, um das Spektakel mitzuerleben. Während ich Regen in Deutschland hasste (wahrscheinlich weil es nichts anderes als Regen gab), so liebe ich es hier. Der Geruch von Regen, der Klang, und wenn es dann auch noch gewittert, ist es fuer mich fast so beruhigend wie der Strand. Es gibt nichts besseres als zu einem Gewitter einzuschlafen.

Schaut es euch an!






I totally think this video is scary...kinda looks like the end of the world to me!

Ich finde das Video ein bisschen unheimlich, es sieht fuer mich wie das Ende der Welt aus!

No comments:

Post a Comment

I love comments from readers! Leave me a note to let me know you were here!