October 08, 2012

Spoiled rotten!

What’s better than a 3-day weekend after a busy “Show Week”? Spending a day at the Spa getting pampered of course! 
Our sweet ex co-worker Sandi (I wrote about her here) treated Katie and me to the Spa on our first day off in 12 days. We were spoiled rotten! 
She greeted us with some cocktails when we arrived and gave us each a gift, a book for Katie and three bracelets for me! I love them! I usually don’t wear bracelets, because they bother me at work, but I haven’t taken them off since!
We had a nice lunch at the pool where we got to catch up, followed by a facial and massage and ended the day with laying by the pool for a few hours, eating more food than we should've and just relaxed like never before. 
It was incredible and I loved every minute of it. 
Thank you Sandi for this wonderful experience, it was perfect! 


Was gibt es besseres als ein 3-Tage-Wochenende nach einer anstrengenden "Show Woche"? Einen Tag im Spa zu verbringen und uns verwöhnen zu lassen!
Unsere liebe ehemalige Kollegin Sandi (ich habe bereits hier ueber sie berichtet) hat Katie und mich zum Spa Tag an unserem ersten freien Tag in 12 Tagen eingeladen. Wir sind ohne Ende verwoehnt worden!
Als wir ankamen, begruesste sie uns mit Cocktails und gab uns beiden ein Geschenk, ein Buch für Katie und drei Armbänder für mich! Ich liebe sie! In der Regel trage ich nicht gerne Armbänder, weil sie mich bei der Arbeit stoeren, aber ich habe sie seitdem nicht mehr abgenommen!
Wir hatten ein leckeres Mittagessen am Pool, gefolgt von einer Gesichtsbehandlung und einer Massage und beendeten den Tag am Pool, wo wir fuer ein paar Stunden lagen und mehr gegessen haben als gut fuer uns war und uns wie nie zuvor entspannt haben.
Es war unglaublich, und ich habe jede Minute genossen.
Danke Sandi für diesen wunderbaren Tag, es war perfekt!







post signature

No comments:

Post a Comment

I love comments from readers! Leave me a note to let me know you were here!