November 08, 2013

Week 5

September 7th, 2013

How far along:
5 weeks

Baby is the size of:
Sesame Seed

Total weight gain:
Down 1.2 lbs.

Maternity Clothes?
All of my clothes still fit great.

Stretch Marks?
Still too early

Sleep?
Restless this week, waking up a lot.

Best moment of the Week:
Getting the results of the second beta, everything looked great and we were scheduled for our first ultrasound in two weeks!

Movement:
Too early.

Food Cravings:
None.

Belly Button in or out:
In.

Gender:
I wish we knew! I’ve been having a lot of dreams that it’s a girl!

Symptoms:
Still cramping every once in a while. 

Anything Making you queasy or Sick?
No. 

Have you Started to Show yet?
Not yet, but I’m still rocking “the bloat”.

What I miss:
Nothing yet.

What I'm looking forward to:
Our first ultrasound, still ten days to go!

What I'm not looking forward to:
Morning sickness.

Weekly Wisdom:
Don’t stress about things you can’t change anyway!


Wie weit:
5 Wochen

Baby ist so gross wie ein:
Sesam

Insgesamte Gewichtszunahme:
Ein halbes Kilo weniger als letzte Woche.

Umstandskleidung?
Alle meine Klamotten passen mir noch.

Schwangerschaftsstreifen?
Noch zu früh

Schlaf?
Nicht besonders gut, ich wache staendig auf.

Bester Moment der Woche:
Als wie unseren zweiten Bluttest zurueck bekamen. Alles sah super aus und wir haben einen Termin fuer unseren ersten Ultraschall in zwei Wochen bekommen!

Bewegungen des Babys:
Zu früh.

Heißhunger:
Nein.

Bauchnabel drinnen oder draussen:
Drinnen.

Geschlecht:
Ich wuenschte wir wuessten es! Ich habe in letzter Zeit viele Traeume, dass es ein Maedchen ist!

Symptome:
Ab und an habe ich noch Kraempfe.

Gibt es etwas, wovon dir schlecht wird?
Nein.

Kann man dir die Schwangerschaft ansehen?
Noch nicht, aber ich sehe immer noch aufgeblaeht aus!

Was ich vermisse:
Noch nichts.

Worauf ich mich freue:
Auf unseren ersten Ultraschall! Noch 10 Tage!

Worauf ich mich nicht freue:
Morgendliche Übelkeit.

Wöchentliche Weisheit:
Mach dir nicht soviele Sorgen ueber Dinge, die Du sowieso nicht aendern kannst!
post signature

No comments:

Post a Comment

I love comments from readers! Leave me a note to let me know you were here!